PIZZA EVENT

VEREJNOSŤ

Event marketing je komunikované oznámenie spojené s formou špeciálneho prežitku i zážitku a predstavenia, ktorý je vnímaný viacerými zmyslami naraz.

V rámci event marketingu je teda využívané emócií v marketingovej komunikácii a je vychádzané z faktu, že si ľudia najlepšie zapamätajú to, čo reálne prežijú. Emocionálne podnety, ktoré event vyvoláva, potom veľmi dobre pôsobia na imidž ponúkanej služby či produktu. Event marketing nezahŕňa iba komunikáciu externú, ale aj internú v rámci spoločnosti.

V užšom slova zmysle možno event marketing charakterizovať nasledujúcimi znakmi:

Dôraz na zážitkovosť – osobne prežitý zážitok pôsobí na zákazníka a jeho neskoršie vnímanie reálneho sveta oveľa účinnejšie ako neosobné oznámenie, ktoré vníma z klasických médií.

Interaktivita – jedná sa o interaktívny osobný dialóg medzi zákazníkom a zástupcami firmy, kedy individuálny prístup umožňuje zaistiť veľmi dobré zaobchádzanie so zákazníkmi.

Vlastná réžia – firemný event je spoločnosťou koordinovaný tak, aby došlo k úspešnému naplneniu zvolených marketingových cieľov a aby boli v zákazníkoch vyvolané požadované emócie.

Dramaturgia – jedinečnosť a kreativita pomáha zákazníkom nechať sa pohltiť novými zážitkami a zbaviť sa každodenných starostí.


Verejný event:

Verejné eventy – určené pre externú cieľovú skupinu, heterogénnu skupinu, zahŕňajúcu súčasných alebo potenciálnych zákazníkov, novinárov, názorových vodcov a širokú verejnosť, napr. zapojenie event marketingu do veľtrhov, výstav a sprievodných akcií v ich priebehu.